2013. július 21., vasárnap

11. ~Nem hazudhatok többé~



Meleg kezeket éreztem a derekamon,  mire szemeim kipattantak .Harry szuszogott mellettem , kezei körbeöleltek . Nem értettem, hogy kerül ide, de ...de ..jól esett...Testem melegség öntötte el , szívem hevesebben vert , éreztem ahogy mellkasa fel-le emelkedik.Szaporábban vettem a levegőt, miközben éreztem, hogy gyomrom görcsbe rándul. Tehetetlen voltam az érzéseimmel szemben , pedig küzdöttem... Az agyam azt diktálta, hogy azonnal pattanjak fel, de a szívem nem...és én túl gyenge voltam , elbuktam a harcban ...
A harcban, amit már megérkezése óta vívok magammal ,és a harcban, ahol már az elején vesztes voltam. Tényleg utálom ? Tényleg , teljes szívemből gyűlölöm ?  Szeretném azt hinni, hogy igen ....de már nem hazudhatok többé...

Éreztem, hogy  szíve hevesebben ver , miközben még közelebb húzott magához . Élveztem... élveztem a közelségét. Akaratom ellenére is mosoly kúszott az arcomra. Óvatosan a telefonomért nyúltam , ami reggeli 9: 56-ot mutatott .

- Hány óra ? - hallottam meg egy rekedt hangot, mire felsikítottam.

-A frászt hoztad rám ! - nevettem saját magamon - 10.

-Nem akartam - simított végig karomon , érintésébe beleremegtem.

Megfordultam  , így szembekerültem vele. Arcán elégedett mosoly terült szét , pont olyan, mint tegnap.  Karjaival még mindig szorosan ölelt . Homályosan láttam, ezért szemüvegem után nyúltam, és feltettem.

-Mentek ma valahova ? Próba, koncert , stúdió ? - kérdeztem .

-Nem, ma mindenki pihen - ásított.

Szám ravasz mosolyra húzódott, amit ő is észrevett.

-Akkor eljössz velem a mamámhoz ? - kérdeztem kiskutyaszemekkel - Létszi , semmi kedvem egyedül lenni ...

-Mit kapot cserébe ? - csillant fel a szeme .

-Mit kérsz ? - sóhajtottam nagyot .

- Hmm...lássuk csak... - húzta az agyam - Egy puszit !

Nevetve megcsóváltam a fejem , és közelebb húzódtam hozzá. Ajkaimat finoman arcának nyomtam, és puszit leheltem rá. Elégedetten hajoltam vissza, elértem amit akartam, velem jön.  Viszont elkövettem egy óriási hibát...belenéztem csillogó szemeibe. Teljesen megbabonáztak, elvesztem bennük.Megráztam a fejem, és felpattantam.

-Fél 12-kor indulunk, oké ? - kérdeztem , miközben már elindultam a lépcső felé.

-Oké - hallottam meg a választ, majd el is indultam felfele.

A fürdőbe vettem az irányt , hajam kifésültem , és kivasaltam. Ma van anya szülinapja , és ezért sem akartam tegnap menni, mert még el kell mennem az ajándékért. Felöltöztem, majd kisminkeltem magam. Fölkaptam a táskám , és magassarkúm a kezembe véve indultam meg lefelé. Harry már kész volt , a pultnál ült, és a telefonját nyomogatta . Mikor meghallotta , hogy jövök zsebébe mélyesztette szerkentyűjét, és felém fordult.

-Azta ... - csúszott ki tátott száján, mire elpirultam. - Nagyon szép vagy !

-Köszönöm . - mosolyodtam el, miközben zavarom leplezve bámultam a padlót.

Belebújtam a magassarkúmba , majd elindultunk a kocsim felé. Bepattantam az anyósülésre, mert nem volt kedvem vezetni. Harry kocsija még szervízben van , úgyhogy az enyémmel megyünk.

- Először a plázához mennjünk. - tájékoztattam Harryt , aki kézségesen teljesítette kérésem.

Leparkolt, én pedig besiettem az ajándékért. Átvettem, majd rohantam is vissza Harryhez. Bepattantam, majd elmagyaráztam Harrynek merre kell menni. Nem lenne egyszerűbb ha én vezetnék , áhh...

-Ez az - mutattam egy sárga házra.

Leparkoltunk , majd kiszálltunk a kocsiból, és becsöngettünk. Pár percet vártunk, majd nyílt a kapu, mi meg beléptünk. Becsuktam, és a kert hátsó része felé kezdtem terelni Harryt.

-Lauren drágám ! - szaladt elénk mama, és egy jó nagy cuppanós pusziban részesített.

-Csókolom ! - köszönt Harry is.

-Oh , biztos te vagy Harry ! - következtett mama , majd Harrynek is adott egy nagy puszit.

Elindultunk mama után, majd köszöntünk anyuéknak és papának is. Leraktam a táskám az egyik székre , és mint egy őrült rohantam be a házba, megkeresni a cicát.






- Cirmiii ! - kiálltottam - Cica !

-Te meg mit csinálsz ? - lépett mögém Harry .

Nem kellett válaszolnom, mert megjelent a cica. Lustán cammogott elő búvóhelyéről , miközben hangos nyávogás hagyta el a száját. Óvatosan felkaptam, majd leültem az ágyra, és az ölembe fektettem. Rögtön megtalálta ujjaimat , és játszani kezdett velük. Nevetve idegesítettem szegényt , és ide oda húztam az ujjam. Harry is letelepedett mellém, és elmélyülten figyelte tevékenységem.

- Nekem is volt macskám...- mosolyodott el - most anyámnál van...

-Tényleg beszéltél vele azóta ? - fordultam felé, és abbahagytam a játszadozást.

-Apa szerint keresett, de nem vagyok rá kíváncsi ! - válasza dühösen csengett .

Szomorúan elmosolyodtam , és megsimítottam a vállát. Amíg nem figyeltem, a cica megunta a várakozást, és a hajammal kezdett el játszani.

-Hééé ! - nevettem, és kiszabadítottam hajzuhatagom a macska karmai közül.

Letettem a földre , hagy menjen a dolgára. Vagyis azt hittem elmegy, de inkább megkörnyékezte Harryt, aki azonnal fel is kapta. Mosolyogva figyeltem, ahogy dörgölőzik a cica, és bújik a fiúhoz. Most annyira más volt Harry ...kedves és törődő , mint egy kisfiú, úgy simogatta a cicát.

-Tudod ... - kezdtem, mire rámemelte csillogó szemeit - nem is vagy olyan elkényeszetett , öntelt sztárocska, mint amilyennek hittelek...

Harry mosolyogva rakta le a macskát, aki ezúttal távozott köreinkből .

-Te sem vagy olyan bunkó szörnyeteg ... - nézett rám újból, és szemében furcsa érzést véltem felfedezni.

Mondani akartam valamit még, de ekkor Des lépett be a szobába , és szólt, hogy torta van. Harry és én helyet foglaltunk a kinti asztalnál , és nem sokára meg is jelent a finom csokitorta. Anya teljesen meghatódott , pláne mikor kibontotta az ajándékokat.
Destől egy , 1 hétre szóló Hawaii nyaralást kapott, ahova kettesben fognak elmenni. Harrytől egy nagyon szép arany nyakláncot , amire  ,,Mary" volt ráglaíroztatva , míg tőlem egy aranypecsétes gyűrűt, amibe ,,anya" volt belevésve. Papáéktól gyönyörű virágot , és bort kapott .
Boldogan beszélgettünk , nevetgéltünk egy egy régi szép emléken. Egy idő után már nem tudtam bekapcsolódni a beszélgetésbe, ezért felálltam, és a kert végén lévő hintaágyra telepedtem. Lehunytam a szemem , és élveztem, ahogya szél a hajamba kap. Repülni szerettem volna, érezni , milyen lehet a felhők közt suhanni. Éreztem, hogy kicsit megáll a hinta, majd valaki letelepedett mellém. Kinyitottam a szemem , és Harryt pillantottam meg . Elmosolyodtam, majd lábaimat törökülésbe húzva felé fordultam .

-Mesélsz magadról ? - kérdeztem, mert kíváncsi voltam rá.

- Mért is ne ? - mosolyodott el , majd belekezdett a történetbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése