2013. július 8., hétfő

8.~Észre sem veszed~



Szemeim kipattantak , és hirtelen fölültem. Kapkodva vettem a levegőt, homlokom verejtékezett , kezem izzadt. Sajgott a fejem és hányingerem volt , miközben azt sem tudtam hol vagyok.
Kitekintve az  ablakon sötétség uralkodott , csak az utcai lámpa fénye világított be ...este volt.

-Harry ! - üvöltöttem .- Harry !

Nem érkezett válasz, kezdtem azt hinni egyedül vagyok...de várjunk csak...anyáéknak már itthon kéne lenniük .

-Harry ! Harry ! - hangom halk volt, mégis erőteljes .- Harold Edward Styles !

Ajtócsapódást hallottam , majd nehéz léptek zengték be szobámat. Nyílt az ajtó , és Harry dugta be álmos fejét.

-Mi van ? - kérdezte nem túl kedvesen.

-Hol vannak anyáék ? - tudakoltam félve.

-Hívtak, hogy törölték a járatukat , csak holnap délben érnek haza ! - ásított, és tett egy lépést beljebb.

-Hu , már megijedtem...- fújtam ki a bent tartott levegőt .

-Még valamit  ? - kérdezte egy kis éllel a hangjában.

-Kedvesebb modor neked ! - mondtam, majd fejem visszahajtottam a párnára.

Harry csak egy gúnyos grimaszt villantott , majd vissza is tért szobájába.

                                                                     ************

-Lauren ! - hallottam meg egy csilingelő hangot , mire kinyitottam szemeimet.

Stacy ült az ágyam szélén , hosszú , szőke haja vállára omlott. Egyszerű toppot viselt szoknyával, miközben egy hatalmas mosoly terült el az arcán.

-Stacy ? Hogy hogy itt vagy ? - ültem föl .

-Gondoltam meglátogatlak ! - mosolygott - Anyukád mondta, hogy beteg vagy.

-Ohh .. mizu ? - mosolyodtam el én is .

-Nem fogod elhinni de....Joshal összejöttünk !  - örvendezett .

-De joo , ez nagyszerű ! - élénkültem föl.

-Szerintem is , na de veled mi van ? - tudakolta kedvesen barátnőm.

-Azonívül, hogy itt dekkolok ? Semmi... - sóhajtottam.

-Mi lenne, ha megnéznénk egy filmet, hogy felvidítson ? - kérdezte, de megsem várva a válaszom, berakta az általa választott filmet.

Elnevettem magam, majd elhelyezkedtem. Stacy is befeküdt mellém , és el is indult a film. Szinte az egészet végignevettük , és beszélgettük. Stacy teljesen elfelejtette velem a gondjaimat, amiért hálás vagyok neki.
Hamar elrepült az idő, és Stacynek mennie kellett, de nagyon hálás voltam, hogy gondolt rám. Kikisértem az ajtóig, majd becsoszogtam a konyhába, ahol már mindenki javában ebédelt.

-Engem már meg sem vártok ? - kérdeztem ,miközben lekucorogtam a székre. - Mindegy enni úgysem tudok ..

-Azt hittük, visszafekszel aludni  - mosolygott anya, mire megrántottam a vállam.

-És mennyi időre is mentek ? - fordult Des Harry felé.

-Fél évre... - nyelte le az épp megrágott falatot.

-Hova ? - tudakoltam értetlenül.

-Turnéra - felete közömbös hangnemben.

Mikor kimondta, valami történt velem... valamki furcsa. Örültem ,mert elmegy, és békénhagy , végre olyan lehet az életem, amilyen volt...de..fájt is, mert valamiért nem akartam elengedni .

-Mikor indultok ? - kérdeztem végül , és próbáltam rideg maradni.

-1 hónap múlva . Bejárjuk  egész Európát ! - húzta ki magát büszkén, de nekem nem volt kedvem ehhez.

Egyik szemem sírt, a másik viszont majd beleőrült a boldogságva. Nem ...nem adom meg neki azt a boldogságot, hogy azt higgye kezedem picit megkedvelni, mert nem így van ..
Megrántottam a vállam, majd fölálltam ,és a nappaliba sétáltam.Bekapcsoltam a TV-t , és tekintetemmel azt figyeltem, de lélekben teljesen máshol jártam .
Harry lépett be, és letelepedett a fotelba. Nem szólt semmit, csak a TV-t bámulta , mikor megakadt valamin a tekintetem . Fölvettem a földről a újságot, és hangosan olvani kezdtem.

 

Egy modell miatt dobta barátnőjét az énekes.

Bár alig egy hónapig tartott Taylor Swift és Harry Styles románca, szakításuk híre mégis bombaként robbant.
kisebb
Az okokra vonatkozó találgatások száma az egekig nőtt, de most úgy tűnik, végre kiderült, miért lett vége a sztárpár kapcsolatának: Harry exe van a dolog mögött.
Harry Styles és , Cara Delevingne korábban már randiztak egymással, de a lány akkor véget vetett a dolognak. Úgy tűnik, az énekes nem tud túllépni azon, hogy ezúttal nem ő mondta ki a kapcsolat végét, hanem vele szakítottak, és Cara valósággal megbabonázta. Bennfentesek szerint Taylor választás elé állította a fiút, mert nem akart második lenni az életében, és Harry végül Cara mellett döntött.

Harry elképedve bámult rám , arca dühös volt, keze ökölbe szorult.

-Ezt nem hiszem el ! - pillantottam újra az újságra , majd tekintetem Harryébe fúrtam. - Fodg már föl , hogy az élet nem ilyen, a lányok pedig nem ócska játékszerek , amiket eldobsz , hogyha már elhasználtad, mert úgyis találsz jobbat és szebbet !

-Ez cikk is kitaláció , mint az összes többi ! - kiálltott rám.

-Még mindig nem érted ugye ? - álltam föl - Képtelen vagy fölfogni amit mondok ? Az élet kemény, és küzdeni kell azért, hogy jó legyen ! Bár honnan tudnád ezt igaz ? Kiskorodtól kezdve elvagy kényesztetve, mint egy kiskirályfi. Csak csettintened kellet, és rögtön ugrott is valaki ! Tudod te mit jelent az , ha egész héten ugyanazt eszed , ha már van 2 pólód ami nem szakadt örülsz ? Ha keményen kell dolgoznod azért, hogy legyél valaki ?

-Az én életem sem volt tökéletes ! - ordított rám, mire anya lépett a szobába .

-Mi folyik itt ? - kérdezte, de ügyet sem vetve rá , folytattam.

-Nem ? Neked meg volt mindened , ami csak kell. Család , barátok, pénz , és hírnév ! Mindened megvan , ami kell ahhoz, hogy valalki légy ! - hangom élesen , és fenyegetően csengett.

-Tudod te mit kell minden nap átélnem ? Tudod ?!! Nincs magánéletem, nincs egy nyugodt percem ! A paparazzok mindenhova követnek, az összes újság bemocskol ! - ordította a szemembe.

-Gyerekek, fejezzétek be ! - emeltem fel a hangját anya.

-Ez a kifogásod ? Ez a kifogásod arra, hogy önző, öntelt, nagyképű , arogáns, és pofátlan vagy ?! Szemrebbenés nélkül gázolsz bele az emberek érzéseibe és lelkébe, de észre sem veszed ! Észre sem veszed , hogy tönkre teszed az éltem ! - kiabálásom hisztérikus sírássá változott - Észre sem veszed, hogy a lelkembe gázolsz, hogy megbántasz és a földbe tiporsz !  Hogy is vennéd észre, mikor mindig, és mindenhol csak a külsőre, a látszatra adsz ! Meg sem próbálsz betekinteni az álarc mögé ! Hidd el nem minden mosoly őszinte !

Pár másodpercig csak  könnyeimen át álltam a tekintetét, ami már nem perzselt a dühtől . Arca érzelem mentes volt , de mégis mintha megtört volna. Megfordultam , és amilyen gyorsan csak tudtam viharoztam föl a szobámba.
Fejem a falnak döntöttem , térdeimet magam alá húztam, és üveges tekintettel bámultam szobám unalmas vörös színét. Igazán csak most jutott el a tudatomig , mit is mondtam, és ezzel mit is tettem valójában...Megtörtem ... és ezt Ő is látta .
Azt hittem ez a nyaram most végre tökéletes lesz ... de megint tévedtem .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése