2013. július 14., vasárnap

9.~Harry a hős~


Álmosan ébredtem, pedig sokat aludtam . Óvatosan kinyitottam ólomsúlyú szemeimet , majd hangtalanul felültem. Kikászálódtam az ágyból, és a fürdőbe vonultam , de amit a tükörben láttam, saját magamat is megrémítette. Hajam kócosan állt a fejem búbján, sminkem rendesen elkenődött , arcom nyúzott , és élettelen volt. Óriási sóhaj hagyta el  a szám, majd nekikezdtem a varázslatnak. Sminkem lemostam , majd beálltam a zuhany alá , és megmostam a hajam. Megszárítottam ,  és úgy hagytam, ahogy van , göndören. Visszamentem a szobámba, és előhalásztam a mai viseletem  . Kiléptem az ajtón , és táskámmal a vállamon elindultam lefele. A többiek már mind lent voltak, épp TV-tek .

-Elmentem a parkba ! - szóltam , és sietősen távoztam.

Kilépve a kapun megcsapott a nyár kellemes illata. Az utca magas fái kecsesen hajladoztak a meleg fuvallat hatására, miközben madarak csicseregtek boldogan. Elindultam a már nyüzsgő utcán a tömeggel. A nap a szemembe sütött , ezért egy kis szitkozódás közepette - miszerint mért nem kontaklencsét vettem - érkeztem meg a már jól ismert parkba.
Megpillantottam a fagylaltos bácsit, és mint egy 5 éves siettem oda . Lehet nem a legjobb reggeli , de kit érdekel , ennyi belefér. Boldogan ültem le egy padra, miközben a nevetgélő gyerekeket figyeltem .
Itt nem volt kötelességem , nem voltak szabályok ... itt nem voltak gondjaim, fájdalmaim ...itt nem volt Harry Styles.
Kiskoromban is imádtam a természetet , mindig is lenyűgözött az a fajta nyugalom érzet , amit itt éreztem. A madarak csicsergése , gyermekek, és felnőttek, önfeledt nevetése , a fák susogó hangja , amelyet csak a legfigyelmesebbek hallhattak. Nekem ez volt a második otthonom, és a legjobb barátom. Itt mindig megnyugvást , és menedéket találhattam , bármi történt.
Tekintetem az égre emeltem , és behunytam a szemem. Élveztem , ahogy a kellemes szél a hajamba kap ...
Fölálltam , és  elindultam az úton a tóhoz. Két mókus szökkent át a fejem fölött, mire nevetve néztem utánuk. Milyen szabadok...
Tekintetemmel átpásztáztam a környéket, majd elindultam a füvön. Egy szimpatikus helyre letelepedtem , majd előhalásztam a könyvem, és mélyen belemerültem.
Galambok és mókusok sokasága telepedett mellém, mire felkaptam a fejem, és elnevettem magam. Elég eldugott helyre ültem, gondolom nem szokták meg, hogy itt is ember legyen, mert kíváncsian szaglásztak. Némelyik bátrabb volt, és közel merészkedett, de voltak, akik csak a távolból szemléltek. Óvatosan előhalásztam a magvakat a táskámból, és az állatok felé nyújtottam , akik kaptam az alkalmon , és rögtön el is csórták az egész zacskót.
Nevetve ingattam a fejem , majd újra elmerültem a könyvemben. Faltam a sorokat , és ha a hasam hangos korgása nem ránt ki az ámulatból, lehet egész nap itt dekkoltam volna, míg ki nem olvasom. Fölkaptam a táskám, és elindultam a Nando's felé . Odaérve megrendeltem a kajám, majd leültem megenni.

-Lauren ? - hallottam egy hangot a hátam mögül , mire megfordultam .

-Louis , Niall...hello ! - köszöntem meglepetten.

-Csatlakozhatunk ? - kérdezte Louis .

-Hogyne ! - vidultam föl , bár én sem értem miért.

Lou és Niall helyet foglaltak velem szembe , majd ők is rendeltek . Niall szinte az összes létező kajából kért , míg Lou beérte a kevéssel is.

-Hogy hogy itt vagy ? - kérdezte Niall, miközben lenyelte a már sokadik falatját.

-Éhes lettem... -ittam bele a kávémba - Harry említett valami turnét , pontosan hova is mentek ?

-Mindenhova - válaszolt Lou kedvesen , hangjában semmi önteltség nem volt kivehető - Bejátjuk Európát .

-Nem fárasztó a folytonos munka , meg utazás ? - kérdeztem , mire Niall elmosolyodott.

-De , de szeretjük ezt csinálni, nekünk ez a mindenünk...meg a kaja ! - bólogatott hevesen, mire Louissal elnevettük magunkat.

Miután megettük , kifizettük , és kiléptünk az épületből. Louis teljesen ki volt, mert nem árulnak itt répát, ezért Niallel elkísértük a közeli zöldségeshez , ahol kedvére válogathatott a szebbnél szebb répák között.

                                                                 ***********

-Megjöttem ! - kiálltottam , mire anya lépett ki a konyhából.

-Ettél valamit ? - kérdezte kedvesen.

-Igen, a Nando's - ban összefutottam Louissal és Niallel. - mondtam, majd értetlenkedve körbenéztem - Harry ?

-Elment valami ismerőséhez bulizni . - magyarázta anya , majd gyorsan visszaszaladt a konyhába.

Boldogan, dudorászva indultam az emeletre , leraktam a táskám , majd levetkőztem fürdőruhára. Kiültem a teraszra , és süttettem magam a lemenő napon. A teret frissen vágott fű illata töltötte be, ami mosolyt csalt az arcomra. Ma ilyen mosolygós nap van !
Kezdett hűvősödni, és a Nap is alig sütött már, úgyhogy feltápászkodtam , és belibbentem a szobámba. Visszaöltöztem , majd  letelepedtem a TV-m elé, és beraktam a kedvenc filmem. Egy tál popcornal, és üdítővel felszerelve helyezkedtem el az ágyamban, majd elindítottam a filmet.

                                                                  ***********

Nagy ásítás hagyta el ajkaimat, majd fáradtan terültem el az ágyamon. Már 11:45 volt, de még csak most lett vége a filmnek. Magamra húztam a takaróm , és nagyokat ásítva próbáltam álomba ringatni magam .
Már majdnem elaludtam, mikor megszólalt a telefonom. Értetlenül kaptam fel  a fejem , ilyenkor sosem szoktak hívni, csak ha vészhelyzet van. Kómás fejjel nyúltam a mobilom után, és meglepődve konstantáltam, hogy Harry neve villog a kijelzőn .

-Mit akarsz ? Már majdnem elaludtam ! - szóltam bele mérgesen.

-Bocs - szólalt meg, hangja ideges volt - Értem tudnál jönni ?

Ledöbbentem ...szóhoz sem jutottam , mért akarja, hogy érte menjek? És egyáltalán hova ? Mért én ? Mért nem a srácok ? Ő mért nem tud haza jönni ?

-Mi ? - csúszott ki a számon - Mért menjek érted ? És mért én ?

- Mert a kocsim szervízben van, és nemtudok hazamenni ! - szólt idegesen.

-Honnan ? És ha  nincs kocsid , hogy mentél oda ? - értetlenkedtem továbbra is.

-Egy régi haveromnál vagyok, de igazából el sem akartam jönni, de egy másik haverom rávett, és lehozott ! De ez a buli szar, tele barmokkal ! - mondta dühös hangnemben.

-Tudod, létezik olyan , hogy busz ! - emeltem fel a hangom.

-Basszus , a ház 2 órára van innen , gyere már értem a fenébe is ! - kiabállt.

-Megéri ez nekem ? - húztam tovább az idegeit.

-SEMMI TÜRELMEM NINCS EHHEZ , NE MOST JÁTSZD MAGAD! - ordította bele a telefonba.

-Jól van, megyek, mond a címet .. -sóhajtottam, majd előhalásztam egy papírt és leirtam amit diktál.

Kinyomtam a telefont, majd magamra aggadtam a ruhám , és táskám felkapva leosontam a lépcsőn. Felkaptam a kocsikulcsot, majd dzsekimet magamra terítve leosontam a garázsba. Bepattantam a kocsiba , és nagy sóhaj közepette elindítottam a motort.
Mi a szarnak ment el, ha nem is akart, és amúgy is rossz a buli ?! Néha annyira nem értem az embereket...mért nem tudta mondjuk Louist zargatni, tudtommal ő a legjobb barátja ...
 Idegesen bekapcsoltam a rádiót , miközben rányomtam a gázra. Minnél elöbb oda akartam érni , hogy aztán minél elöbb haza is érjek .Éreztem, hogy hulla fáradt vagyok, ezért gyorsan megálltam egy közeli Starbucksnál , és vettem magamnak egy erős kávét.
A rádióban megszólalt a kedvenc dalom, ami jobb kedvre derített . Dudorászva szeltem az országutat , miközben a GPS-em kijelzőjét néztem, hogy jó irányba megyek-e .

2 óra múlva 

-Na végre... - fújtam ki a levegőt, majd leparkoltam, és kipattantam a kocsiból.

Még ha nem is adta volna meg Harry a pontos címet, akkor is tudtam volna, hogy ez az a ház. Már az utcáról hallani lehetett, ahogy dübörög bent a zene. Részeg fiatalok egymást támogatva imbolyogtak a kertben , vagy feküdtek szétvetett végtagokkal. Párok enyelegtek mindenhol, mire a gyomrom is felfordult az alkoholszagtól . Utat törtem magamnak, és mély levegőt véve becsöngettem , mert úgy gondoltam, azért mégis csak illetlenség lenne beállítani hivatlanul.
Vagy 5 percet vártam, majd mégegyszer megnyomtam , és a cipőm orrát nézegetve vártam. Már emeltem a kezem, hogy mégegyszer csöngessek, mikor nyílt az ajtó , és egy elég részeg srác jelent meg.
Gesztenyebarna haja felzselézve állt, egyszerű fehér pólót, és nadrágot viselt. Egész testéből áradt az alkoholszag , szemei is elsötétültek.

-Mit keresel ? Egy ilyen kislánynak nem kéne egyedük mászkálnia ! - gügyögött, mint egy 3 évesnek.

-Hol van Harry ? - kérdeztem flegmán, elengedve gúnyos megjegyzését.

-Valahol itt...netalán a barátnője vagy ? - nevetett

-Nem vagyok a barátnője ! - fújtattam - Hol van ?!

-Oh szóval nem ... -mosolygott ijesztően, majd közelebb lépett.

Hátrálni akartam, de megragadta a csuklóm ,és erősen megszorította. Fogása erős volt , ellenkezni akartam , hátráltam , és próbáltam szabadulni, de erre még erősebben szorított.

-Engedj el ! Ez fáj te barom ! - rángattam a kezem , de ő nem engedett.

Undorító vicsor terült el az arcán, amitől kirázott a hideg, és hányingerem támadt. Közelebb lépett , mire megpróbáltam távolodni, de megragadta a vállam, és teljes erőből a falnak nyomott. Arca közel volt, és egész testéből áradt a pia szag. Pár könnycsepp gördült végig az arcomon, mire aljasan felnevetett. Kiabáltam, mocorogtam, rugtam haraptam, de mindhiába , túl erős volt.

-Nyugodj már meg ! - kiáltott rám vicsorogva.

Nem tudtam mit tegyek, kapálóztam, de így csak annyit értem el, hogy még erősebben szorított. Lehelletét éreztem arcomon, mire majdnem lehánytam. Sosem bírtam a túlzott alkoholt, most pedig fölfordult a gyomrom.
Fölkészültem a legrosszabra , mikor hirtelen valaki lerántotta rólam a srácot. Csuklómhoz kaptam, ami iszonyatosan szúrt.

-Ne merészelj mégegyszer hozzá érni !! - hallottam egy ismerős hangot -Megértetted ?!!

A srác nem válaszolt csak aljas kacajba kezdett, mire Harry keze meglendült , és a fiú  a fájdalomtól a földre esett. Mérgesen kapott vérző orrához , miközben szemei szikrákat szórtak. Harry megragadta a pólója nyakánál fogva és így üvöltött a képébe.

-Megértetted ?!!

-Meg..- nyőgte erőtlenül a srác , mire Harry elengedte, de azért még rúgott egyet az oldalába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése