2013. november 16., szombat

35.~Gondolat terelés~


Nevetve dőltem előre, poharam után nyúltam , majd visszaegyenesedtem. Nagy nehézségek árán sikerült lehozni a csocsot a padlásról, amit a fiúk rögtön használatba is vettek .Most épp egy Peter vs Adam meccset csodáltunk. 8-6 volt az állás Adam javára, bár meg kell hagyni elég ügyesen csalta végig az egészet. Azonban nekem és Peternek is szemet szúrt már a sok figyelem elterelés, melyet profi módon csinált.

-Hozzon valaki egy sört, nem könnyű leverni ezt a barmot - intett Peter, erősen koncentrálva a kis labdára.

Feltápászkodtam helyemről , és elindultam a konyhába . A pulton italok sorakoztok, pezsgők, sörök és más szeszes italok, azonban én csak pár pohár pezsgőt ittam, majd inkább maradtam a baracklénél. Elvettem egy üveg sört , majd visszasiettem a többiekhez. Adam éppen felkiáltott dühében, mikor beértem, Peter arcán győzedelmes mosoly terült el.

-8 -8 - jelentette ki , mire Adam bosszúsan nézett rá.

-Ne bízd el magad - emelte fel az üvegét, majd kiürítette tartalmát.

Peter is ivott pár kortyot , majd újra elmerültek a játék izgalmaiban. A rádióból halkan dübörgött a zene , Luke, Josh és Katelyn nagyban szurkoltak , míg Violet és Stacy mosolyogva beszélgettek. Közelebb csúsztam a lányokhoz, majd érdeklődve kezdtem hallgatni beszélgetésüket.

-Mért nem akar kiskutyát ? - vonta fel a szemöldökét Violet.

-Ki nem akar kutyát ? - kíváncsiskodtam, mire úgy fordultak, hogy én is láthassam az arcukat.

-Felvetettem Joshnak, hogy mi lenne, ha lenne egy kiskutyánk, de szerinte, én koleszes vagyok, ahol nem lehet állatot tartani , és úgyis neki kéne gondozni - panaszkodott, mire elmosolyodtam.

-Hát... - hajtottam le a fejem, nehogy elnevessem magam - Daisy sem húzta nálad sokáig...

-Daisy nem miattam halt meg - fonta össze karjait sértődötten.

-Ki az a Daisy ? - nézett ránk értetlenül Violet.

-Stacy aranyhörcsöge volt - nevettem fel , mire barátnőm oldalba bökött.

-Nem én tehetek róla, hogy nagyok voltak a szükségletei - nevetett fel végül Stacy is- Jól van Daisyvel nem nagyon törődtem, de egy kutya teljesen más !

-Persze - bólintottam.

Mosolyogva hallgattam, miszerint már rá is jött, hogy vegye rá Josht a kutya projektre. Míg mi beszélgettünk, a meccsnek is vége lett, melyet Katelyn bosszús kiáltásából szűrtünk le.

-Istenem de béna vagy ! Hogy lehetsz a testvérem ? - horkant fel, nem úgy tűnt, mint aki szeret veszíteni.

-Hogy lehetsz te az én testvérem - nevetett Adam, mire Katelynben felment a pumpa - Kupis vagy, bosszantó és idegesítő , ellenben velem, mert én tökéletes vagyok.

-Igen, a tökéletesség királya - morogta a lány, majd dühét némileg levezetve bátyához vágta annak pulóverét.

-Pontosan - húzta ki magát, hergelve húga idegeit.

Katelyn arca elvörösödött, majd kiabálva Adamre vetette magát , ott rúgta és karmolta ahol érte, azonban Adam csak nevetve tartotta, nehogy a lány leessen róla. Elmosolyodva figyeltem civakodásukat , imádták egymást, látszott rajtuk, még akkor is , ha ezt folyton tagadták.

-Segített a sör ? - léptem Peter mellé, aki átkarolta a vállam.

-Nem csak a sör - nyomott puszit arcomra- Katelyn is nagy segítség volt, túlságosan is beleélte magát a játékba.

-Sokszor előfordul - értettem egyet.

Az említett lány felé néztem , aki épp azon fáradozott, hogy kibújjon Adam öleléséből.

-Engedj el - ütögette a fiú hátát, aki erre még erősebben szorította - Komolyan mondom engedj el Adam !

-Mért tenném, annyira szeretlek - nyomta össze Katelynt.

-Egyszer megöllek - sóhajtott a lány, mire Adam végre elengedte.

Mosolyogva fogtam meg az egyik fogantyút, mely a kapust mozgatta , majd idétlenül elütöttem a labdát, mely a majd 5 centire gurult arrébb. Csalódottan huppantam vissza a kanapéra Peter mellé.

-Mit csináljunk ? - kérdezte Luke, aki úgy tűnt már kezdi unni a csocsot.

-Játszunk most mutasd meget ! - pattant fel ültéből Kate, és ki is szaladt papírért. Úgy tűnik most mutasd meget  fogunk játszani.

-Minek a papír ? - kérdezte Josh.

-Mi fogunk írni egymásnak, úgy izgalmasabb - tépte szét a papírt, majd elvett egy tollat és arrébb vonult - Gyerünk írjatok !

Elvettem pár cetlit, majd gondolkodni kezdtem. Végül lefirkantottam pár , szerintem egész jó kifejezést és a pohárba dobtam, amiben ezeket gyűjtöttük. A fiúk arcát elnézve volt ötletük bőven.

-Nos.. - gondolkozott el Kate - Adam , Violet , Josh és Lauren, ti lesztek egy csapatban, a másikban én , Luke , Stacy és Peter.

Gyorsan a csapatok egy helyre verődtek, így Stacyék maradtak a kanapén, mi pedig a fotel és a babzsákok körül helyezkedtünk el.

-Ki kezdi ? - nézett körbe Stacy , mire Violet felpattant és a pohárért nyúlt.

Ahogy elolvasta a cetlit szemei kikerekedtek , majd dühösen nézett körbe.

-Melyik hülyegyerek írt ilyet ? - morgott, mire elmosolyodtunk - Na, kezdem.

Felénk fordult majd belekezdett az első szó elmutogatásába. A haját kezdte piszkálni , mutogatni, majd a fejét rázta.

-Ez mi a fene ?! - nézett ránk Josh, mire felnevettem.

-Kopasz ! - kiáltott el Adam, mire Violet bólintott.

A második szót már könnyebb volt kitalálni , Violet imbolyogva kezdett botladozni, mire szinte egyszerre ordítottuk be, hogy részeg.  Az utolsó szónál remegve, összegörnyedve kezdett járkálni , mely már kissé nehezebben esett le.

-Öregember ? - kérdeztem, mire Violet fellélegzett.

-Köszönöm ! - mosolyodott el, majd lehuppant mellém.

-Kopasz, részeg öregember ? - nézett körbe Josh, majd elröhögte magát.

-Ti jöttök - helyeztem magam kényelembe.

Luke nyúlt a pohár után , majd pár perces kutakodás után kiemelt egy cetlit. Izgatottan kezdte olvasni, a végére azonban arca eltorzult. Végül elnevette magát , majd Adamhez intézte szavait.

-Ezt tudom , hogy te írtad - mutatott a fiúra, majd csapata felé fordult.

Lefeküdt a földre , majd lányos pózba vágva magát úgy tett , mintha napozna , miközben a ruhájára mutogatott.

-Buzi ? - nevetett Peter, mire Luke gúnyosan elmosolyodott.

-Fürdőruha - jelentette ki Stacy, mire Luke bólintott.

Felállt , majd nem túl férfiasan sétálgatni kezdett a szobában.

-Könyörgöm, mi ez ?- nevetett Katelyn.

-Modell - terült el a kanapén Peter, mire Luke bólogatni kezdett - Komolyan ? Csak vicceltem !

-Fürdőruhás modell ? - kérdezte Stacy, mire Luke végre fellélegzett.

-Adam, ezt te írtad ! - huppant le a kanapéra, mire az említett fiú gúnyosan elmosolyodott.

-Most ti jöttök - irányított Katelyn, mire felálltam, és belenyúltam a pohárba.

Lélegzet visszafolytva olvastam fel a szöveget... 'Szexi boxeralsó' Ha megtudom ki ír ilyeneket megverem.

-Mehet ? - sóhajtottam, majd csapatom felé fordultam.

A második szóval kezdtem , úgy csináltam , mintha belebújnék valamibe, majd idétlenül mutogattam meddig ér.

-Szoknya ? - húzta fel a szemöldökét Josh - Nem, nem ! Boxer .

-Igen - örültem meg.

Pár percig elgondolkoztam, hogy is kéne az első szót elmutogatnom, majd inkább lányos , tetszetős pózba vágtam magam ,szemöldököm rebegtetve csábos mosolyt erőltettem magamra. Adam felröhögött , Josh válla is megrándult, ahogy mögülem is hangos nevetés hallatszott.

-Lauren, ezt nem lehet überelni - nevetett Luke mögülem, mire bosszúsan leintettem.

-Szexi - kiabált Josh, mire izgatottan mutattam rá.

-Szexi boxeralsó ? - nevetett fel Violet.

-Köszönöm - huppantam le az egyik babzsákfotelbe.

-Ezt most fejezzük be ! - bólogatott mosolyogva Luke.

-Én nem is voltam - kérte ki magának Katelyn.

-Tőlem nyugodtan mutogathatsz , de én iszok egy pohár sör - állt fel , majd kisétált a konyhába.

Adam is csatlakozott hozzá , míg a többiek újra valami izgalmas témába merültek. Felálltam majd az előszobába sétáltam. Felkaptam dzsekim, majd magamra kaptam tornacipőm, és elindultam a terasz felé. Kilépve hűvös levegő csapott meg, mely mégis jól esett a benti meleg után. Kellett már egy kis friss levegő. Leültem az egyik székre , majd bal lábam átlendítettem jobbon. Combomra támaszkodtam, majd kifújtam a levegőt. Friss , őszi levegő áramlott testembe, megtöltve erővel és energiával. Ez a kis összejövetel nagyon jókor jött , legalább elterelte gondolataimat. Halk nyikorgást hallottam mögülem, mire odakaptam a fejem. Josh lépett ki a teraszajtón, majd mosolyogva mellém lépkedett. Maga alá húzott egy széket, majd lazán lehuppant rá , a sörös üveget az asztalra helyezte.

-Minden rendben ? - érdeklődött.

-Persze, csak levegőzök - mosolyodtam el, majd összébb húztam magamon a kabátom.

A kert sötét volt , csak a lámpa fénye világította meg a teraszt. Az ég felhős volt, eltakarta a csillagokat.

-Mért nem szeretnél kiskutyát ? - fordultam felé, mire zavartan elmosolyodott.

-Úgyis csak rám maradna - ivott bele sörébe - Nem vagyok nagy kutya rajongó.

-Pedig Stacy nagyon szeretne - fordítottam a tekintetem a kert végében lévő fűzfára-Mondjuk igaz, hogy koleszbe nem lehet állatot tartani.

-Egy lakásban viszont igen... - mondta sejtelmes hangon, mire felé kaptam tekintetem.

-Mire célzol ? - húztam fel a szemöldököm.

-Arra gondoltam, Stacy úgyis kutyát akar , nekem meg a legfontosabb, hogy boldog legyen, úgyhogy vettem egy lakást - rántott vállát, szája szegletén azonban mosolygott.

-Vettél egy lakást ? - hökkentem meg.

-Mért ne ? Ott lehetne kutya is - bólintott.

Döbbenten néztem a fiúra, aki kezdte zavarban érezni magát tekintetemtől. Végül elmosolyodtam , majd halkan fel is nevettem.

-Mi az ? - kérdezte mosolyogva.

-Stacy ki fog akadni, ugye tudod ? - nevettem.

-Mért akadna ki ? - nézett rám félve.

-Hogy ilyen rendes pasija van - mosolyogtam.

-Ezt tudtam - legyintett, mire hitetlenül felnevettem.

-És milyen szerény- ironizáltam.

-Ez csak természetes - húzta ki magát, mire belebokszoltam vállába.

Felálltam , mert kezdtem fázni, majd rámosolyogtam Joshra és elindultam befelé, azonban az ajtóban megtorpantam, és még mosolyogva visszanéztem.

-Aztán golden retriever legyen - mosolyogtam, majd beléptem a házba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése